Subject: FW: TAT „Eesti ühiskonnas lõimumist, sealhulgas kohanemist toetavate tegevuste elluviimiseks toetuse andmise tingimused“ muudatuse kooskõlastamine, RTK
From: "Margit Tilk" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Dec 2023 09:24:52 +0200

Tere

Palun registreerida 24.11.2023 nr 13-5/5034-1 vastuseks.

Tänades

Margit

From: Kaidi Kenkmann <[email-masked]>
Sent: Thursday, December 7, 2023 11:38 AM
To: Margit Tilk <[email-masked]>; Kärt Kallion <[email-masked]>
Cc: Monika Maamägi-Türk <[email-masked]>; Merlin Sepp
<[email-masked]>; Anu Kikas <[email-masked]>; Ülle Luide
<[email-masked]>
Subject: TAT „Eesti ühiskonnas lõimumist, sealhulgas kohanemist toetavate
tegevuste elluviimiseks toetuse andmise tingimused“ muudatuse
kooskõlastamine, RTK

Tere

Riigi Tugiteenuste Keskus kooskõlastab kultuuriministri 15. märtsi 2023.a
käskkirja nr 80 „Eesti ühiskonnas lõimumist, sealhulgas kohanemist
toetavate tegevuste elluviimiseks toetuse andmise tingimused“ muudatuse
vaikimisi.

Ametliku vastuskirja ei saadeta.

Palun kindlasti edastada kinnitatud dokumendid Riigi Tugiteenuste
Keskusele ([email-masked] <mailto:[email-masked]> ).

Lugupidamisega

Kaidi Kenkmann

Ärianalüütik

Telefon: +372 663 2041

www.rtk.ee <http://www.rtk.ee>

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Anu Kikas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, December 5, 2023 1:17 PM
To: Margit Tilk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Kärt
Kallion <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Kaidi Kenkmann <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>; Monika Maamägi-Türk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Merlin Sepp <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: TAT muudatuse vastuskiri „Eesti ühiskonnas lõimumist, sealhulgas
kohanemist toetavate tegevuste elluviimiseks toetuse andmise tingimused“

Tere,

Manuses on Rahandusministeeriumi tagasiside kultuuriministri 15. märtsi
2023. a käskkirja nr 80 „Eesti ühiskonnas lõimumist, sealhulgas kohanemist
toetavate tegevuste elluviimiseks toetuse andmise tingimused“ muutmisele
ehk kooskõlastame selle kommentaarideta.

Allkirjastatud vastuskiri jõuab EIS kaudu teieni loodetavasti peatselt.

Parimatega

Anu

Anu Kikas

Riigieelarve osakond

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn

 <http://www.rahandusministeerium.ee/> www.rahandusministeerium.ee

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.